051-3728-84-10

مشاوره رایگان

pooyandeh@gmail.com

ساعت کاری: 08:00 صبح تا 15:00 بعد از ظهر

مشهد-خیابان شهید صادقی

بلوار قاضی طباطبایی -قاضی طباطبایی 4-پلاک 19

آگهی جذب نیرو

شرکت پوینده الکترونیک در راستای تکمیل کادر خود برای پروژه آرشیو الکترونیک اداره ثبت اسناد خراسان رضوی (ناحیه یک مشهد) نیرو آرشیو الکترونیک جذب می کند.افرادی که امکان همکاری را دارند می توانند از تاریخ سه شنبه 17 بهمن ساعت 14 لغایت 25 بهمن با مراجعه به سایت شرکت پوینده الکترونیک نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرح کار :

به طور خلاصه کار می توان به این شکل بیان نمود که بایگانی فیزیکی طی مراحلی اعم از ترمیم اوراق ، شمارش اوراق پرونده ، اسکن اوراق و جمع آوری بایستی به صورت الکترونیکی تبدیل گردد.

شرایط کاری :

1- نحوه انجام کار بصورت پروژه ای می باشد

2- ساعت کاری 8 الی 16 می باشد

3- پرداخت حق الزحمه بصورت ماهانه بعد از تایید کار توسط ناظر می باشد

آگهی جذب نیرو شرکت پوینده الکترونیک در راستای تکمیل کادر خود برای پروژه آرشیو الکترونیک اداره ثبت اسناد خراسان رضوی (ناحیه یک مشهد) نیرو آرشیو الکترونیک جذب می کند.افرادی که امکان همکاری را دارند می توانند از تاریخ سه شنبه 17 بهمن ساعت 14 لغایت 25 بهمن با مراجعه به سایت شرکت پوینده الکترونیک نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شرح کار : به طور خلاصه کار می توان به این شکل بیان نمود که بایگانی فیزیکی طی مراحلی اعم از ترمیم اوراق ، شمارش اوراق پرونده ، اسکن اوراق و جمع آوری بایستی به صورت الکترونیکی تبدیل گردد. شرایط کاری : 1- نحوه انجام کار بصورت پروژه ای می باشد 2- ساعت کاری 8 الی 16 می باشد 3- پرداخت حق الزحمه بصورت ماهانه بعد از تایید کار توسط ناظر می باشد بعد از پایان زمان ثبت نام کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت
نام ونام خانوادگی(Required)
آدرس